Pestisorul auriu.

In sfarsit s-au domolit ploile si se simte aerul de vara ?. Evident nu despre anotimpuri discutam astazi, dar este bine stiut faptul ca multe companii isi aloca bugetul de marketing in functie de sezon si obiective. Sunt companii grijulii care isi administreaza bugetele ca niste adevarati vizionari. Altele isi amintesc brusc nevoile declansand un val de cerinte care nu poate fi implinit nici de rechinul auriu... ma rog, tot un pestisor.?

Nevoile se schimba

De ce sa nu pregatim nevoile "care ard" din timp? Din popor se aminteste ca omul gospodar isi face iarna CAR si vara SANIE, chiar daca isi pregateste si masina pentru orice anotimp. Pentru ca se gandeste tot timpul la nevoile ce vin. DeMedia ofera solutii eficiente si rapide la preturi accesibile, in functie de nevoile fiecarui business, indiferent de sezon. Noi lasam usa deschisa pentru gospodarii organizati si inteligenti... din timp. Doar trebuie sa intrati.?

Doi la leu

Pentru ca o calatorie de o mie de mile incepe cu un pas, va recomandam sa incepeti promovarea cu un efort minim. Pixurile din plastic sunt cele mai ieftine articole promotionale, agentul 007 ?in materie de marketing. Vorba aia "ce mai poti sa cumperi de un leu?" Cum ce? O expunere pozitiva in ochii a doi potentiali clienti!? Cu intentia clara de a va face drumul eficient si simplu, cum n-a fost niciodata, preturile pixurilor de plastic pornesc de la 0.59 ron bucata. Serios?!? Aici dovada!

Cand visul devine realitate

A stabili din timp un buget de promovare inseamna a evita o escapada de nervi si regrete. Cand va hotarati tarziu sa achizitionati materiale promotionale este de regula... un calvar. Disperare, neputinta... pentru ca timpul nu poate fi cumparat, in schimb pixurile din plastic personalizate, da! O afacere este usor de pornit, dar sa stii cum sa o faci cunoscuta este o arta. O firma care nu se preocupa de promovare este ca cel mai frumos concediu petrecut in somn.?

Orice produs cu vocea lui

Cu o cantitate minima impusa, ne adresam in primul rand revanzatorilor. Da, ati ghicit! Nimeni nu vrea sa cumpere 50 de pixuri din plastic personalizate cu familia Dorel. Sau?! Este clar ca pixurile din plastic sunt, asa cum le laudam mai devreme, o varianta de promovare cu efort financiar minim. James Bond-ul afacerii dvs. care se infiltreaza cu usurinta atat in buzunarele clientilor fideli cat si ale viitorilor clienti, pentru a le castiga increderea ca sunteti o companie serioasa. Reclama nu da nastere produselor, ci le face cunoscute. Promovarea nu schimba oamenii, ci ii descopera. Reclama si promovarea sunt singurele modalitati prin care dam voce produselor si serviciilor. Produsele voastre ce voce au? ?