Clienti.

Azi va propunem o iesire la vanatoare. Nu stim daca s-a deschis sezonul, nici pusca nu avem, dar pe noi ne intereseaza vanatoarea de clienti. Fiecare companie cauta solutii cum sa cucereasca piata si sa-si mareasca necontenit numarul clientilor. Nimic nu este nou sub soare, dar in fiecare zi se cauta idei noi de promovare. O idee excelenta, ne pare rau ca nu am inventat-o noi, este folosirea materialelor promotionale.

Promotionale.

Promotionalele sunt acele materiale de care toata lumea se bucura. Conditiile sunt: sa fie interesante, de calitate si utile. Si gratis. Am zis gratis? Pai da, materialele promotionale sunt gratis! Acum stim clar de ce se bucura cei care le primesc. Dar ce este pentru unii gratis, pentru altii costa. Atunci este bine sa nu coste exagerat de mult. Si gata, acum stim ce obiecte fac parte din categoria materialelor promotionale. Pot fi pixuri, brichete, stick-uri de memorie, lanyard-uri, agende, calendare, chiar si pungile de cadouri. Chiar suna bine pentru a fideliza clientii. Personalizate cu sloganul, numele sau imaginea companiei.

Am bifat conditia principala, sa fie utile. Alta era parca legata de calitate? Da, inseamna ca ati fost atenti. Si clientii sunt atenti la ce primesc. Pentru ca daca produsele sunt de calitate vor avea placerea si bucuria de a le folosi. Personalizate cu sloganul, numele sau imaginea companiei. Ati fost atenti.

Acum trebuie sa fie gratis. Inseamna ca sunt oferite in scopuri comerciale, in campanii de marketing. Cele mai multe le vedem la targuri si expozitii, dar si cu ocazia diferitelor evenimente care au loc in decursul anului. Ce evenimente? Scrieti-ne pe mail si va dam idei ?

Nu idei agresive pentru ca nu multi se bucura cand gasesc cutia de scrisori plina cu varf.  Sa mai zicem de email? Este foarte in regula sa te raspandesti, pardon, sa te regasesti peste tot, dar atata timp cat te gandesti sa o faci la modul profesionist si nu deranjezi . NU! Gategoric nu! Lipirea de foi A4 pe stalpi nu o recomandam. Acolo este locul electoralelor. Personalizate cu… aici nu este cazul.

Impact.

In primul rand, este cea mai eficienta metoda de a fi prezent in atentia clientilor. Indiferent de articolele amintite mai sus, daca va aduceti aminte, toate sunt folosite zilnic. In memoria celor care le folosesc mesajul prinde radacini. Cand vor avea de ales un produs sau un serviciu, cu siguranta in minte vor avea numele companiei inscriptionate. Specialistii in marketing au dovedit ca impactul materialelor promotionale este mai puternic decat in cazul reclamelor tv sau online. Pentru ca totul are un pret, acest articol este gratis. Voi ce idei ne vindeti?