Grad de raspandire.
Zilnic peste 15.000.000 de romani merg cu trasportul in comun, 2 milioane dintre acestia doar in Bucuresti, conform datelor estimate de RATB si Metrorex. Dar 8 din 10 calatori folosesc in timpul calatoriilor telefonul mobil. Ceea ce inseamna ca exista milioane de romani care si-ar dori sa aiba bateria plina la destinatie. Cum inca nu s-au identificat surse de curent pentru transportul in comun, singura varianta ramane folosirea bateriilor externe - asa numitele banci de curent (power bank). Aceste inventii utile pot fi folosite nu doar in timpul calatoriilor, ci oricand nu suntem acasa, la birou sau in masina. Ramane sa decideti daca bateriile externe sunt sau nu un instrument eficient de marketing.
Caracteristica principala - mAh
O utilizare eficienta este atunci cand alegem bateria in functie de amperaj. Trebuie luat in calcul ce dispozitiv se doreste a fi incarcat. Pentru ca totul tine de mili amperi ora (mAh). Acestia determina capacitatea bateriei. Este indicat sa aiba mai mult decat capacitatea dispozitivului. Spre exemplu, un iPhone 6 are o baterie de 2915 mAh si se recomanda un power bank de peste 3000 mAh.
Durata de viata a bateriilor externe
Depinde in mare masura de calitatea bateriei. Compozitia chimica este determinanta dar si capacitatea ei. De exemplu, daca sunteti mereu in miscare, nu veti avea rabdare sa incarcati o baterie externa de 20.000 mAh. N-ar fi neaparat o problema, dar poate dura pana la 40 de ore.
O baterie externa poate rezista minim 200 si maxim 1000 cicluri de incarcare. Nu inseamna ca dupa aceste cicluri bateria este distrusa, ci doar ii scad sesizabil performantele. Totusi bateriile telefoanelor mobile au o viata mult mai scurta, mai ales cand sunt supuse zilnic la mai multe cicluri de incarcare.
Utilitate cu personalitate
Sunt companii care nu uita sa se promoveze cu astfel de articole promotionale. Acestea cunosc foarte bine impactul promotionalelor si isi pastreaza, prin mijloace inteligente, clientii aproape. Cand in buzunar sau in rucsac avem o baterie externa cu numele unei companii, stim sigur ca acea companie foloseste eficient resursele de promovare.
Aceste baterii externe personalizate cu sloganul si numele companiei, nu doar reusesc sa impresioneze clientii, dar au zilnic in memorie compania dvs. Si competitorii vad pe piata un concurent de luat in seama, pentru ca astfel de produse promotionale vorbesc. Numele, datele de contact si serviciile oferite nu mai sunt ascunse, in felul acesta avand numai de castigat.
Putere economica pe prima pagina
Nu exista companie careia sa nu-i pese de clienti. Toate isi doresc sa fie cautate, intelese, apreciate iar clientii lor sa le fie fideli si adevarati purtatori de cuvant ai bradului lor. Dar clientii cum isi gasesc brandul preferat daca nu au auzit de el?
O putere economica vine in urma unor campanii inteligente de promovare, care stiu sa gestioneze relatiile cu actualii si viitorii clienti. Pentru ca in afaceri nu exista noroc, exista expunere pozitiva sau negativa. Cu bateriile externe veti alege sa va expuneti pozitiv, prin metode ingenioase, folosind produse de larga utilitate. Cel putin pana la o revolutie a bateriilor din telefoanele mobile. Mentinand o relatie activa cu clientii, va veti bucura de o vizibilitate mai buna. Ei va vor incuraja sa mergeti mai departe iar drumul spre succes este mai usor. Pentru ca veti fi mereu pe prima pagina iar clientii vor incepe sa va vada diferit si sa creada in afacerea dvs!
Leave a Comment