Modalitati de promovare

Indiferent daca sunteti profesionist in publicitate intr-o corporatie mare, un proprietar al unei companii mici sau mijlocii sau voluntar intr-o organiziatie non-profit, trebuie sa fiti constient de nenumaratele modalitati de promovare disponibile. Seria noastra privind promovarea companiilor continua si astazi cu o viziune intuitiva asupra puterii produselor promotionale. Pauza de publicitate (revenim in doua minute). Gata, am revenit!

Produsele promotionale fac cea mai buna echipa cu promotiile comerciale. Campaniile promotionale ajuta companiile sa se diferentieze, sa mareasca vizibilitatea si sa mareasca rata de achizitie a produselor sau serviciilor din oferta. Mai mult, ele maresc gradul de costientizare a marcii si acceptarea ei pe piata. Pentru ca niciodata nu “se inchide la non-stop”!??

Articolele promotionale conduc la cunoasterea brandului sau a marcii. Constientizarea marcii este masura in care un brand este recunoscut de potentialii clienti si este asociata corect unui anumit serviciu sau produs. Corect??

Luati in considerare o statistica clara: 52% dintre persoane au afirmat ca au o impresie pozitiva despre o companie dupa ce primesc un produs promotional (nu este de mirare) si aproape 50% folosesc aceste produse zilnic (si nu este intamplare). Cateva din beneficiile majore a utilizarii produselor promotionale le discutam in acest articol.

Cresterea recunoasterii marcii

Un prim obiectiv al unei companii este adesea recunoasterea marcii. Cum puteti face ca brandul dvs sa nu se distanteze numai de concurenta dar sa ramana si in mintea clientilor? Munciti mai mult! Nu, o modalitate eficienta este de a obtine creativitate cu instrumentele de marketing. Produsele promotionale sunt un instrument simplu care poate ajuta la cresterea gradului de recunoastere a marcii pentru afacerea pe care o gestionati. Prin personalizarea unui element pe care un client il poate utiliza in viata de zi cu zi, cu sigla dvs, de exemplu, puteti sa va pastrati tot timpul in mintea clientului (mai putin cand doarme)?

Actiuni de masa la un cost redus

Cu un buget restrans este de multe ori dificil sa alegeti exact ce elemente de marketing au cel mai mult succes pentru afacerea dvs. Mai ales cand nu aveti buget deloc... Dar ce elemente va vor oferi cea mai mare satisfactie? Cu un pret mic, dar cu impact de durata, produsele promotionale sunt o valoare excelenta pentru investitia facuta. Aveti in minte un lucru cert: o simpla daruire este o modalitate foarte buna de a creste loialitatea clientilor. Indiferent daca detineti un magazin sau un birou, oferirea unui obiect promotional este o modalitate frumosa de a multumi! (si de a duce vestea)?

Alternativa la cartile de vizita

Cartile de vizita sunt inca un element util de a te face cunoscut, de a ramane in contact cu clientii si colaboratorii, dar produsele promotionale reprezinta o modalitate amuzanta si creativa de a va prezenta informatiile de contact. In locul sau in sprijinul cartii dvs de vizita, va recomandam sa oferiti si un alt produs tangibil, de utilitate. Daca detineti o companie de calculatoare si ati reparat, de exemplu, calculatoarele unei alte companii, puteti oferi un stick usb atipic sau in forme speciale.

Simtul tactil

Cand vine vorba de marketingul afacerii dvs un alt lucru de retinut este expunerea repetata. Cand vine vorba de marketingul afacerii dvs un alt lucru de retinut este expunerea repetata. Exact, am repetat expunerea! Cum puteti pastra tot timpul in mintea clientilor activitatea dvs fara a cheltui o avere in mod constant? Este foarte simplu: ganditi-va la obiecte pe care clientii dvs. vor dori sa le pastreze. Nu masina dvs., dar daca detineti un spa, de exemplu, puneti un memento cu orarul pe spatele cartii dvs de vizita, deoarece clientii vor dori sa pastreze acest lucru pentru a-si aminti cand pot sa revina. Daca gestionati un bar, ganditi-va la distribuirea unui deschizator de sticle personalizat? sau o bricheta in cazul unor fumatori?

Platforma puternica de marketing

Cum arata portofoliul dvs de clienti? Stim ca arata multumit, dar ganditi-va la acest lucru: daca ar trebui sa alegeti intre a manca aceeasi pizza?, in fiecare zi din saptamana, sau a lua tot timpul mese diferite, pentru ce optati? Cred ca majoritatea aleg varietatea. Nu? Pacat…. Si eu la fel ? Acelasi principiu poate fi aplicat si pentru afacerea dvs. Desi este important sa aveti produse de baza in marketing, este important sa fiti in masura sa variati ceea ce utilizati pentru a marca afacerea dvs?

In concluzie, indiferent daca sunteti la inceput de drum, daca doriti sa va mentineti pozitia pe piata sau doriti sa va extindeti numarul de clienti singura rezolvare este prin promovare. Acum publicitate si… pe saptamana viitoare!