Imperiul materialelor promotionale
Servicii de personalizare
Este nevoie de cateva mii de tricouri imprimate pentru marile evenimente si concerte? Ca si facut! Ce ati zice de 500 de fluiere pentru a sustine urmatorul maraton? Nicio problema
Specialistii in promotionale gasesc oricand solutii pentru orice campanie de marketing. De la cresterea imaginii ca brand pana la cresterera efectiva a vanzarilor☑. Consultantii in promotionale sunt experti in zona de articole si obiecte promotionale, putand rezolva orice dilema ar exista in fata marketingul decizional. In Romania sunt peste 500 de firme de materiale promotionale, ceea ce gasim extraordinar!
La marginea imperiului
Uite o pasare! Uite un avion!✈ Uite un produs promotional! Atat de raspandite sunt astazi aceste obiecte promotionale. De la un simplu flipper, la o umbrela sau un avion de hartie, produsele promotionale exista in toate formele, marimile si culorile. In multe cazuri, este chiar posibil sa obtineti diverse obiecte atipice, pe care de regula le vedeti doar in cataloagele produselor promotionale. Orice puteti vedea si atinge, este posibil sa fie asimilat si ca produs promotional. Acest lucru va permite sa va personalizati orice campanie de marketing, facand totul mai relevant si pentru un target specific.
In fiecare zi auzim de organizarea unui festival, de un abia asteptat concert de muzica sau un eveniment restrans al unei anumite comunitati. Participantii au asteptari ca organizatorii sau sponsorii sa ajunga la ei intr-un mod personal. Ce alta metoda este mai eficienta de a intra in contact cu consumatorii decat prin obiecte promotionale? Ca dovada, in anul 2016, marile companii au inregistrat impreuna o cifra de afaceri de peste 60 mil euro.
Materialele promotionale produc referinte valoroase de la clienti multumiti, reclama se imparsatie vizual in mod repetat iar asta pe termen lung. Conform unui sondaj efectuat de institutele de statistica, indica faptul ca oferta insotita de produse promotionale creste interesul clientilor chiar si cu 500% fata de orice alta metoda de promovare. Rezultatele vorbesc de la sine!
Imperiul necesitatii
Imbunatatirea campaniilor de marketing prin adaugarea unui produs promotional la campaniile deja existente, genereaza in toate cazurile interes favorabil fata de un anunt tiparit, de exemplu. Utilizarea unui produs promotional, ca metoda de publicitate, a obtinut de fiecare data un impact maxim. Conform studiilor, interesul fata de companie a crescut in medie pana la 69% si a creat o impresie buna in proportie de 85% din randul celor targetati.
Impactul pozitiv asupra marcii creste imaginea per ansamblu a companiei. Perceptia pozitiva asupra identitatii unei companii creste probabilitatea de a recomanda afacerea. 58% dintre respondenti pastreaza cadourile de la un an la patru ani. Chiar daca destinatarul foloseste materialul promotional o singura data pe saptamana, este vorba de cel putin 52 de impresii pe parcursul acelui an, cu posibilitatea de a depasi 200 pe parcursul celor 4 ani. De aici rezulta ca este imperios necesar ca orice companie sa foloseasca materialele promotionale ca mijloc de publicitate.
Cand esti indraznet gandesti maret!
Avand o gama nesfarsita de optiuni, cu peste 500 de furnizori din industrie, exista sute de mii de produse promotionale care se pot potrivi oricaror bugete. Aceasta diversitate de optiuni permite o mai mare flexibilitate cand planificati o campanie de marketing de orice dimensiune.
De multe ori, oportunitatile de marketing apar din senin si necesita actiuni rapide. Din fericire, consultantii promotionali au de obicei o lista de produse care pot fi personalizate imediat pentru a va satisfice nevoile. Exista chiar si produse care pot fi expediate rapid in termen de 24 ore de la plasarea comenzii.
Oamenii iubesc sa primeasca produse promotionale, nu exista nicio negare. Fie ca este vorba de un baietel care se joaca Kendama intr-un parc, pana la o persoana care poarta o punga de la un magazin de cumparaturi. Produsele promotionale sunt apreciate si binevenite la orice varsta. Ca idee, 90% au afirmat ca inca detin sau au detinut un produs promotional in ultimele 24 luni.
Pentru a studia oferta de materiale promotionale sau pentru mai multe informatii despre produsele promotionale, inclusiv idei promotionale, studii de caz, vizitati site-ul DeMedia. Aici veti gasi oricand un consultant promotionale care va poate poate ajuta cu orice informatii aveti nevoie.
Leave a Comment