Clientii fideli, avocati de brand
Consolidand loialitatea clientilor
Clientii sunt factori de decizie, ei transforma afacerile, schimba modul in care companiile concureaza si castiga. Succesul unei firme este dependent de cat de bine si cat de repede reuseste sa fidelizeze clientii. Loialitatea emotionala este cel mai profund angajament, ea nefiind o singura etapa, ci intregul proces prin care clientii raman fideli unui brand. Sunt multe programe si strategii catre o fidelizare inteligenta si durabila. Chiar daca aceste strategii au devenit sinonime cu ‘puncte’ sau ‘reduceri’, este timpul pentru verificarea realitatii: fidelitatea este comportamentala si emotionala. Companiile care doresc sa concureze cu adevarat pentru clienti, au nevoie de o abordare noua care sa fie conceputa in jurul recompenselor clare. Multi cumparatori sunt de parere ca punctele pentru reduceri sunt greu de strans iar multe reduceri nu prezinta interes.
Trucul investitiilor
Fiecare firma vrea sa castige, asa ca investeste timp si bani pentru identificarea celor mai bune canale si mesaje. Castigarea noilor clienti necesita efort din partea departamentelor de marketing, vanzari, servicii clienti, suport clienti si multe altele. O colaborare intre aceste departamente ar trebui sa simplifice drumul dintre clienti si serviciile / produsele companiei. Revizuind periodic rapoartele, se obtine acuratetea de care este nevoie pentru concluzii clare: clientii fideli sunt mai valorosi decat clientii noi. Acestia sunt inzecit mai valorosi ca numar de comenzi in timp dar si costuri de marketing. Concluzia este simpla: trebuie imbunatatit numarul clientilor fideli fata de cel al clientilor unici. Investind in clientii existenti (fidelizandu-i), cheltuielile sunt reduse iar rezultatele mai convingatoare. Costurile de marketing ajung la o dimensiune usor de gestionat, putand fi investiti mai multi bani pentru imbunatatirea calitatii produselor si serviciilor.
Sensul afacerii
Asa cum constatam, costul de obtinere a unui client nou este mai mare decat cel de mentinere a unui client existent. Devotamentul clientilor este necesar pentru orice afacere care doreste sa ramana competitiva. Consolidand relatiile cu clientii existenti este cea mai buna strategie de implementat. Clientii loiali sunt mai predispusi sa raspandeasca imaginea unei companii prin intermediul celui mai credibil marketing – pe baza de cuvinte???? (WOM – Word of Mouth Marketing). Justificand alegerea facuta, acestia sustin produsele si serviciile companiei, facandu-le cunoscute celor din jur sub o imagine sincera si pozitiva.
DeMedia ofera solutii dedicate pentru cele mai reusite strategii de fidelizare. Ideile minunate au si rezultate extraordinare: castigarea clientilor are efecte strategice excelente pe termen lung.
Obiectele promotionale sunt investitii
Multe companii ignora faptul ca materialele promotionale sunt de fapt investitii. Lipsa acestora duce invariabil spre pierdere. Milioane de decizii sunt luate in fiecare zi referitoare la productie, reclame, bugete de marketing s.a.m.d. Trucul in investitii este sa nu pierzi. Recompensarea clientilor este o necesitate care s-a dovedit a fi de mare success. Efortul de a pastra un client loial merita mai mult decat efortul de a castiga alti clienti care pot cumpara ocazional. Folosind strategii potrivite pentru a asigura increderea si loialitatea clientilor, companiile mentin afacerea pe linia de plutire cu costuri de marketing minime. Identificati-va ca brand fidelizand clientii importanti, impreuna cu ei mergeti pe drumul drept catre succes! ✌????
Leave a Comment